logo
Offerte aanvragen
+31 20 308 02 98 / +31 30 774 03 00

BLOG

WAAROM JIJ WIL WERKEN ALS WERKSTUDENT

Het is donderdag avond en je besluit toch nog maar een drankje te gaan drinken. ‘Één drankje’ bestaat alleen voor jou niet en uiteindelijk eindig je toch weer luid meezingend met hitjes in de kroeg. Die avond wordt er nog een late night snack besteld waarna je tevreden je bed in kruipt. Wat is het studentenleven toch fijn. Alleen net jammer dat je het laatste weekend van de maand weer naar het ouderlijk huis moet omdat je jezelf niet meer kan verzorgen. De storting van de stufi duurde toch net iets te lang…  Wil jij hier niet meer tegenaan lopen? Ga aan de slag als werkstudent en combineer het onbezonnen studentenleven met mooie werkervaring en een heerlijk zakcentje. Benieuwd welke voordelen dit voor jou biedt?

Uitdaging

Het leven als uitzendkracht is nooit saai! Je komt bij vele verschillende kantoren en opdrachtgevers terecht waar je zeker iets van kan opsteken. Overal kan je hele andere werkzaamheden vervullen en ervaringen ontwikkelen. Ontdek wat past bij jou en netwerk er op los! Daarnaast is het werk zo uiteenlopend dat je werkdag ook weer zo voorbij is.

Lekker verdienen

Natuurlijk kunnen we als student allemaal wel een extra inkomen gebruiken. Als werkstudent verdien je een lekker salaris, afhankelijk van de opdrachtgever en je leeftijd. Sterker nog; bij Powerplaypeople & LINQ kan je zelfs aangeven dat je  wekelijks uitbetaald wil worden! Nooit meer wachten tot het einde van de maand en zelfs nog even snel bijverdienen als de nood hoog is. Ideaal toch?

Flexibiliteit

Een borrelavond of een week tentamens? Geen probleem! Je werkt alleen waar en wanneer het jou uitkomt. Geen verplichtingen in het minimaal aantal uren, je ben helemaal flexibel. Je kan bij ons zo veel werken als je wil, maar bent daarnaast tot niets verplicht. Online kan je je beschikbaarheid invullen en inplannen gaat altijd in overleg. Zo houd je genoeg vrije tijd over en werk je alleen bij de opdrachtgevers die jij leuk vindt!

Werken met je vrienden

Er zijn veel klussen en (bij)banen waar wij meerdere studenten voor zoeken. De ideale kans om samen met je vrienden/vriendinnen/huisgenoten te werken! Staan jullie samen achter de bar op een evenement, ga je een festival opbouwen of een gave promoactie starten? Het kan allemaal! Met vrienden wordt het werk toch allemaal nog een stukje leuker en die kans gunnen wij je natuurlijk graag.

Professioneel CV

Tijdens je studie wil je natuurlijk geen gat in je CV krijgen. Hoe lekker als je tijdens je studie ook nog eens je CV kan updaten. Hier kan je natuurlijk de diverse opdrachtgevers en werkzaamheden noemen. Hierdoor laat je zien dat jij die ene duizendpoot bent waar potentiele werkgevers naar op zoek zijn!

Doorgroeimogelijkheden

Het is de ideale manier om laagdrempelig binnen te komen bij gave opdrachtgevers. Presteer jij hier goed, dan is er zelfs een mogelijkheid dat het bedrijf jou overneemt! Groei door naar andere teams en naar vette projecten en ga de uitdaging aan. Zo makkelijk is het nog nooit geweest! 

 


 

 

Content is KING

Welk bedrijf wil nou niet hoog in Google Search tevoorschijn komen? Dit gebeurt alleen niet zomaar..

Alleen zal je de lezer wel iets moeten laten lezen wat nieuw en interessant is voordat dit daadwerkelijk uitloopt op meer business.

Hoe schrijf je dus de juiste blog?

1. Bepaal het onderwerp

Hoe simpel dit klinkt, des te moeilijker dit soms in de praktijk is. Je wil zoveel vertellen maar in welk subject ben jij initiatiefrijk?

2. Bepaal sub-onderwerpen

Dit is puur om de structuur op te bouwen voor waar je uiteindelijk naartoe wil

3. Doe daarnaast onderzoek om wellicht extra sub-onderwerpen te kunnen beschrijven in jouw blog.

4. Kijk in Google waar mensen voornamelijk opzoeken in jouw onderwerp categorie (zoektermen).

5. Als je de vraagstukken die mensen al hebben kan meenemen en zelfs beantwoorden in jouw blog dan weet je dat je lezers echt waarde geeft.

6. Zoek informatie vanuit verschillende perspectieven op alle sub-onderwerpen en vorm jouw eigen verhaal.

7. Maak een voorlopige inhoudsopgave en zie dit als skelet voor het gehele verhaal wat jij naar buiten wilt brengen. Dit zal ook helpen om van het ene onderwerp naar het andere toe te schrijven

8. Wellicht wel het allerbelangrijkste om jouw blog op te laten vallen is media. Zoek bijpassend beeldmateriaal, foto’s, video’s etc.

9. Blijf altijd schrijven, ga nooit tussendoor verbeteren. Zo raak je uit de schrijf-flow.

 

 


 

 10 waardevolle tips voor een succesvolle Facebook marketing strategie

- Door: Charlotte Wiringa, Marketing Coördinator bij Powerplay People LINQ -

 

Welk bedrijf wil nou niet succesvol zijn op Facebook?
Vanaf 1 september start ik als Marketing Coördinator bij Powerplay People LINQ en wil ik ons netwerk met plezier alvast 10 tips geven voor een succesvolle Facebook Marketing Strategie.

 

Wat zijn mijn tips voor het vergroten van jouw Facebook bereik?

Het doel van elk bedrijf is natuurlijk om elke Facebook campagne die gepost wordt winstgevend te maken, maar hoe doe je dat nou precies?

1. Zorg altijd voor een headline in jouw Facebook berichten
Denk aan het feit dat de basis van het bericht kort en bondig moet zijn of trek de aandacht met een afbeelding.

2. Bouw aan een mailinglijst
Gebruik Facebook om een mailinglijst te vormen. Mailen blijft gratis terwijl Facebook campagnes altijd geld kosten.

3. Boost je bericht
Creëer meer likes, shares en reacties door je bericht te boosten. Het kost maar €1,- tot €5,- om jouw bericht te laten zien aan iedereen die jouw pagina heeft geliked.

4. Gebruik aantrekkelijke afbeeldingen
www.canva.com is de gratis website om afbeeldingen te creëren met jouw logo erin verwerkt. Een marketeer is vaak geen designer waardoor je met deze site veel werk en geld wordt bespaard.

5. Plan je berichten op Facebook
Bekijk en analyseer goed wanneer jouw specifieke doelgroep online is en stel de berichten op dit tijdstip in.

6. Re-target je website bezoekers
Zorg dat je met pop-ups werkt op jouw website om meer interactie te generen met de bezoekers. Deze pop-ups kan je weer linken aan de Facebook chat.

7. Plaats een duidelijke Call To Action in de Facebook berichten
Zorg dat er maar één doel is per post.

8. Creëer een Facebook Marketing Strategie
Zorg dat je consistent bent in het plaatsen van de berichten, zie stap 5 voor het grootste effect. Daarnaast is de kunst ook om het Facebook bericht op verschillende andere pagina’s te delen waar personen zitten met dezelfde interesses.

9. Stel vragen op Facebook
Zorg voor interactie op Facebook. Facebook beoordeelt dan dat jouw bericht waardevol is aan de hand van het aantal likes, reacties en shares en laat automatisch (gratis) het bericht aan meer paginalikes zien. Normaal gesproken laat Facebook het bericht maar aan 5-12% zien van de totale Facebook paginalikes.

10. Plaats testimonials op Facebook
Zorg dat jij reviews van klanten vrijgeeft op Facebook. Hierdoor komt jouw geloofwaardigheid van jouw aangeboden product/service goed naar voren. Daarnaast krijg je vaak ook leuke reacties van anderen op de post. 


 

PERSBERICHT: BEKENDMAKING FUSIE LINQ EN POWERPLAY PEOPLE 

LINQ en Powerplay People slaan de handen ineen! Beide studentenuitzendbureaus hebben een jarenlange ervaring in de studenten uitzendbranche en zijn gefocust op studenten uit het eigen netwerk. Voor zowel LINQ als Powerplay People staat de groeiambitie centraal. Zodoende hebben beide partijen dezelfde investeerder aangetrokken, die hen dé boost geeft om kansen te creëren en te grijpen. Samen. Want delen maakt dat je kunt vermenigvuldigen. Door de fusie ontstaat een krachtig toekomstbestendig studentenuitzendbureau, dat adequaat kan blijven inspelen op nieuwe ontwikkelingen in de snel veranderende uitzendmarkt.

“Juist door krachten te bundelen, vergroten we onze knowhow. En simpelweg ons netwerk. Ideaal voor opdrachtgevers én studenten.” Marit Visscher (Directeur LINQ)

LINQ werkt volgens het unieke LINQERconcept en bouwt al 16 jaar aan een netwerk met goede, professionele opdrachtgevers. LINQ heeft slimme studenten in diverse poules, waaronder notulisten, customer care, juristen en programmeurs. Tevens bemiddelen ze zowel starters als trainees. Powerplay People maakt al sinds 2007 furore in o.a. de security branche en verhuis- en montage branche: Brains & muscles. Binnen de hospitality branche kunnen beide partijen elkaar versterken. 

“Door onze jarenlange ervaring met brand activation, de inzet van horeca studenten en hostesses én een trackrecord aan vakkundige opdrachtgevers, staan wij nu samen voor je klaar.” Koen Mallee (Directeur Powerplay People)

Overeenkomsten en verschillen. De verschillende niches zorgen voor aanvullingen en kruisbestuivingen. Verschillend aan de voorkant, samengevoegd aan de achterkant. Dit zorgt ervoor dat er tijd en mankracht vrijkomt om te doen waar we écht goed in zijn; de beste student op de beste plek krijgen en daarmee de opdrachtgever ontzorgen.

De sterke namen LINQ en Powerplay People blijven als twee aparte entiteiten bestaan met ieder een eigen focus. Wil je meer weten? Neem dan contact op met de directie; marit.visscher@linq.nl of koen@powerplaypeople.nl en voor security met kristiaan@powerplaypeople.nl

Nieuw bericht:

Nadat Powerplay People en LINQ de handen ineen hebben geslagen, opereren we nu ook vanuit één locatie. Sinds 1 januari werken we samen in een pand aan de Wibautstraat.

Het kantoor heeft industriële looks en veel glas. Authentiek, open en transparant. Precies wat past bij onze bedrijfsvoering.

“Een mooie, centrale plek waar Powerplay People en LINQ de mogelijkheid krijgen om samen verder te groeien”, aldus Koen Mallee. 

Nieuwsgierig naar de plek vanwaar wij met een gezonde dosis energie de samenwerking voortzetten?

De nieuwe adresgegevens van Powerplay People en LINQ zijn:
Wibautstraat 137c-2
1097 DN Amsterdam

Telefoonnummer: 020 – 3080298
e-mail: info@powerplaypeople.nl
Website: www.powerplaypeople.nl